Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Edumitos : ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico / Héctor Ruiz Martín.

por Ruiz Martín, Héctor (1980-) [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Barcelona : International Science Teaching Foundation , 2023 Edición: 1ª ed.Descrición: 379 p. : il. br. e n. ; 25 cm.ISBN: 9788412714784.Materia(s): Estratexias de aprendizaxe | Estrategias de aprendizaje | Educación | Educación | penResumo: Existen numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES do Castro
Sala préstamo
37 RUI edu Prestado 03/03/2025 PED044000023499

Existen numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas.

Coa tecnoloxía Koha